Het is flink warm. Niet dat het niet al eens eerder warm was maar vandaag, morgen en overmorgen zijn wel extreem warme dagen met dito nachten. Code rood maakt dat de duiven geen wedvluchten doen dit weekend, en terecht. Volgende week koeler. Het zal dan flink drukker zijn op lap- en wedvluchtjes.
Hier is het hok okee maar misschien wat te droog. Gisteren zijn ze in het hok in bad geweest en ik heb de pakdeken die we eronder leggen laten liggen en vanmorgen weer terug vochtig gemaakt. Volgens mij helpt het vast een beetje. Als er voldoende drinkwater is, is het okee. Niet uitlaten ook voor nu, hoewel ze er graag uitwillen.
Maandagavond hebben we ze nog weggehad, 1 voor 1 op 8 km.
Volgende week een lapvlucht en een wedvlucht. we hopen dat het goedkomt zo!