dinsdag, januari 29, 2019

Het gaat voorspoedig

De duiven koppelen erg goed! Alle stellen zijn goed verliefd. De doffers zijn met name gefocussed op eigen duivin en niet op de buurman of buurvrouw of een ander vak ofzo. Het is voor mij de indruk dat het goed zit.

Eierleg en bezetting van de eitjes is voor mij al een aandachtspunt maar daar zijn de scores elk jaar erg goed: nauwelijks iets aan de hand. Ik denk dat het een kwestie is van goed voorbereiden. Ook hou ik erg van duiven die intelligent zijn en weten wat je wil. Ik voel mezelf een heuse duivenfluisteraar soms. Ik denk dat alle toppers dat sowieso zijn. dat bedoel ik niet mezelf als topper maar dat een topmelker zijn duiven als het ware lees en duif en melker elkaar erg goed aanvoelen. Ik weet zeker dat een heel stel tobbers dat fingerspitzengevoel en of dat gefluister niet beheersen!