maandag, januari 07, 2019

TT Hoekse Waard

Nieuwjaarsreceptie en tentoonstelling van het samenspel afgelopen zaterdag. Eerst in eigen club een nieuwjaarsbijeenkomst. Wim ging daarna met de verzamelde duiven naar Puttershoek waar deze keer van het samenspel uit de TT werd gehouden en tegelijk de nieuwjaarsbijeenkomst.
Prima natuurlijk, voor mij wat teveel van het goede. Zelf zaterdag de oliebollen eraf gelopen en 10 km gedaan met de nieuwjaarsloop van de atletiekvereniging.

Onze club scoorde niet bepaald goed met de tentoongestelde duiven maar de eer werd gered door mijn oude doffer die mooi 1e werd van het geheel.

Ik heb de duiven nu op Spirulina zitten. Lepel olie (lijnzaad of rijstolie) en lepel van dat groene poeder (enorm groen!). Ik geloof wel in het heilzame effect maar weet alleen niet of ik zo'n structurele menger van dit goedje zal zijn. Ligt niet bepaald in mijn gewoonte om dit structureel te doen, bijv. op een vaste dag.

Binnenkort lichten aan en 'voorverwarmen' op die manier.
Vooral de meiden moeten nog wat oplopen in conditie.