woensdag, mei 02, 2012

Rondje van 100 minuten

Vanmiddag deden de jonge duiven een rondje van 15:00 - 16:40 oftewel 100 minuten.
Ik zou willen dat m'n doffers zo zouden trainen!
En dan waren de laatste 20-35 minuten ook nog eens in een flinke bui. Wonderlijk om te zien dat wanneer "er snee op zit" een flinke onweersbui ze niet eens remt. Uiteindelijk daalden ze in de regen en binnen 2 minuten op het scheidsrechtersfluitje zaten ze binnen...
Geen enkel middel om ze te dwingen zoals een vlag of zo. Ik moet de laatste 10 er wel een beetje uit jagen maar daarna gaat 't stel er dus wel helemaal voor! Als dat nou eens zo bleef...
Enkele extra handen snoepzaad en grit en de boel weer "naar bed" om ca 18:00.

Voor de doffers zou ik het zo wel willen.
die trainen maar niet naar m'n zin... daar zit geen snee op!
ze ogen me goed, koppen strak, lijven ook maar geen spoor van forme. Enkele hebben er ook niet zo'n zin in, zijn niet graag single... geen motivatie. Dat en forme gaan gelijk op. Het is er niet!
Ik denk dat het goed is dat ze a.s. zaterdag eens diep moeten gaan met zo'n 5 uurtjes tegenwind.