zaterdag, augustus 11, 2012

Vandaag Duffel, Nanteuil en Londen

Duffel is los om 9:15, Nateuil om 07:45 en Londen... dat weet ik nog niet om 09:35.
Wat een slechte berichtgeving! De website laat allerlei oude info zien en verder laat men je in het ongewisse.
Ik mopper niet zo snel maar als je 15,- betaald mag je toch verwachten dat je dit per internet even snel kan zien toch??? Teletekst is uit de jaren 80 van de vorige eeuw... grrr
Ze zullen vast los gaan en ik verneem het zonder twijfel flink voor er uberhaupt 1 is.

In de club gisteren samen al veel voorpret gehad. Dat is toch eigenlijk wel het leukst!

Overigens zijn er 20 mee op Duffel, 10 op Nanteuil en 2 op Londen.
Op Duffel wat nestduivinnen en de resterende jongen. Nanteuil een paar prima jongen en vooral enkele duivinnetjes die ik graag test. Mooi maar nog onder de maat gepresteerd is m'n idee.

Voor degenen die eventueel een mailtje van me verwachten via g-mail: Sorry, m'n compu geeft steeds problemen met g-mail en ik kan niet versturen... Thanks voor de support wat de duiven betreft!
pakze allemaal