maandag, oktober 22, 2012

STIP OP DE HORIZON

“Wat een gepruts op m’n eigen stek zeg”. Dat denk ik althans terwijl ik nog onder de indruk ben van afgelopen vrijdag. Ik mijmer zo af en toe in mezelf en maak de balans op. Wat is het toch allemaal een simpel geneuzel op eigen hok in vergelijk tot enkele groten in de duivensport.

Wat wil ik?
Ambitie genoeg, faciliteiten en aantal duiven beperkt maar bekend.

Enkele leuke prestaties in de afgelopen seizoenen. Aardig meekunnen in de Hoekse Waard en op de Midfond in afdeling 5, West. 2 eyecatchers (Duffel en Limoges) dit jaar en in 2012 voor de 2e keer op rij Midfond kampioen in de afdeling. Enkele tientallen eerste prijzen en diverse kampioenschappen op lokaal niveau in de afgelopen seizoenen… Vele malen kon het trouwens beter. Om maar te zwijgen van de momenten van pech (kwijtraken en gekwetsten).

Is dat het dan?!
Tsja, dat is allemaal geweest, ligt achter me en het was ‘goed’.

Waar liggen de ambities voor de toekomst, rekening houdend met de faciliteiten, (priori)tijd en wat ik aan dieren heb zitten.

Maakt u ook plannen of ziet u elk seizoen wel wat het seizoen u dan weer brengt?

Ik zet een stip op de horizon en werk eraan. Fouten ten spijt ga ik op weg om daar te geraken en stel de route bij naargelang de wendingen die zich gaandeweg voordoen.