zaterdag, december 15, 2012

280

Het 280e artikeltje post ik hierbij op m'n blog!

Met redelijk gemak lukt het me om elke keer weer iets te schrijven. De ene keer wat zinniger dan de andere keer natuurlijk. Vandaag heb ik helpen schrijven bij het keuren/ beoordelen. Altijd leerzaam en leuk!

Ik heb diverse reacties gekregen - waarvoor dank - dat er dennenaalden gebruikt worden als nestmateriaal. Ik zal ook eens het bos in gaan. Als ik het goed begrijp het beste nog wel de naalden van een afgeknapte tak afstropen; die zijn schoon en met een beetje mazzel ook lang.

Op de eigen stek gaat het goed maar is het allemaal wel erg stil. De rustmengeling maakt ze zeker niet drukker en het nattige gure weer heeft ook zo z'n impact. Het is me best.
Velen hebben ze al op eitjes zitten nu. Spannend wat de toekomst weer gaat brengen. Hoop doet leven en het is altijd leuk te dromen over hoe dat ene koppel toch welhaast alleen maar goeden zal gaan geven, nietwaar?

Op naar de kerstdagen, geniet van het samenzijn, van elkaar. Omarm wie en wat je hebt. Tel je zegeningen en voel je rijk met hetgeen je om je heen hebt!