dinsdag, maart 04, 2014

Vergadering

Gisteravond vergadering in de club.
van alles te bespreken maar ondanks het vele een vlotte bespreking.

Bestuurlijk is er vanalles loos in afd. 5
De kersverse voorzitter waar ik afgelopen zomer nog een soort botsing mee had (lees maar terug) trad alweer af.
Tsja, wat kun je er van zeggen...
Ik vraag me af of ze bestuurders er nog wel zitten om de collega's te dienen.
Nu ja, ik vraag het me bij velen helaas al lang niet meer af. U wel soms?


De NPO heeft allerlei plannen maar of dat nu allemaal even wijs is?
De meeste liefhebbers interesseert het geen bal.
Willen gewoon duiven spelen en that's it.
En geef ze eens ongelijk?
Grootse veranderingen worden voorgesteld.
Mijns inzien moet je niet zo fors willen wijzigen bij een zo hard slinkende ledengroep.
Dat er moet worden geanticipeerd op de toekomst is een opdracht!
De wegen naar Rome zijn vele...


Alle klokken worden gescreend... duiven toegekend en we anticiperen al bijtijds op de start van het seizoen. Goed bezig! Velen aanwezig, erg betrokken en dat maakt het bij ons goed toeven!!