maandag, februari 11, 2013

Prange Suppe

Prange Suppe kent veel gebruikers.
Natuurlijk is er veel argwaan onder niet-gebruikers en mogelijk ook bij gebruikers
Ik had dat ook maar wilde dat testen.
Zo gezegd, zo gedaan.
2 seizoenen op rij nu en 2x MF kamp in afdeling 5.

Nooit meer te bewijzen of het komt dankzij PS. (vast niet alleen, toch??)
Velen werden geen kampioen en wel argwanend tegen dit goedje.

Ik schrijf dit over PS maar daar kunnen veel andere producten ook voor in de plaats worden gezet. Veel is voor de gemoedsrust, dat is zeker. Probeer het toch en neem goed waar wat je ziet. Toverdrank bestaat niet, verwacht dat dan ook niet. Duur? Slecht presteren, dat is pas duur!
Met m'n 12 weduwnaars heb ik te veel aan een literfles. Ik deel hem dan ook met Jan Piet of met m'n vader. zo'n 25,- euro is dan nog steeds niet niks, dat vind ik ook. ben je inderdaad iemand die de kosten te hoog vind, bezie dan eens of je niet beter met enkele duiven minder zou moeten meedoen. Je hebt dan in no-time de kosten eruit!