donderdag, juni 06, 2013

Duivinnen inlassen

Zoals ik al schreef las ik de duivinnen in.
Zaterdag gaan ze naar Tholen en volgende week opleren met afd. 5 naar Essen/Nispen.
Als ze me aanstaan dan direct op Nanteuil of de week erna op Duffel... nog even zien.
Ik ben niet zo voor dubbel weduwschap omdat ik vrees dat de doffers er minder door gaan presteren als de dames niet thuis zijn bij binnenkomst. Daar ga ik dan gewoon maar op selecteren, nietwaar?! Degenen die dat verder niet negatief beinvloed mogen blijven!

De jongen zijn nu 3x opgeleerd. 3e x was op ca 10 km.
alles zit er nog... ik heb er nog 41.
Vandaag sla ik over, morgen nog een keer op die 10 km (Zuid Beijerland).

't beloofd een mooie zaterdag te worden met een NO windje en zon.
Vroeg los, dan hebben we nog wat aan de dag met de family.
Voor de dagfondmannen wordt het een mooie vlucht - eerlijk door de voorziene omstandigheden volgens mij - en ik vermoed dat de grote mannen een nog groter verschil gaan maken dan we eerder gezien hebben!!