dinsdag, augustus 20, 2013

A C T I E !!

Wat me duidelijk is geworden uit de verkoop van m'n 1e ronde is dat kampioenen niet stilzitten. Opmerkelijk dat er veel al sterk spelende liefhebbers concreet interesse toonden.

Ik leer daaruit dat deze mannen (en vrouwen) niet stilzitten maar concreet en continu op zoek zijn naar versterking. Vast ook wel eens de kersen uit de pap maar in elk geval ook grote interesse hebben om bij een goed spelende liefhebber een kans te pakken zoals ik nu in feite aanbood.

Ook kleine liefhebbers uiteraard waarvoor de financien een doorslaggevende rol spelen klopten aan. Tsja, die moeten proberen met een rondje eitjes o.i.d. bij iemand in de buurt verder te komen. Spaar je echter een potje bij elkaar van enkele honderden euro's, dan kan je met zo'n potje elk jaar een update doen door elders iets aan te schaffen. Kun je zelf iets verkopen, kun je dat geld er ook voor gebruiken.

Duidelijk is dat je niet moet stilzitten - ACTIE is nodig!!

Wellicht dat ik komend weekend nog enkele duiven speel.
Schoonpa heeft er zin in en ach, het kan ook wel.
Mijn motivatie is eigenlijk wel op maar die van hem en hopelijk die van de duiven nog niet!
We zullen er enkele opzoeken!

De laatjes komen uit de eitjes.
1 stinkvuil eitje zag ik (uitgerekend bij een goeie) en de rest volgens mij okee.
Tijd voor een zak kweek en of ruimengeling.
Extra lijnzaad en laat ze maar lekker doen.
Elke dag grit en mineralen en veel uit laten vliegen doet ze zichtbaar goed!

Limoges ga ik overigens niet spelen dit jaar.
Als je zin hebt, heb dan erg in het feit dat het begin sept is en dit jaar een meer officieel nationaal karakter gaat hebben (1 uitslag).
PAK JE KANS - ACTIE !!