vrijdag, augustus 30, 2013

vooruit dan maar

Vooruit dan maar... ik doe nog 1x mee.
Schoonvader vertelde dat de jongen wel een uur vliegen en hard ook.
De ouden vliegen niet zo lang maar staan zowel 's middags als 's morgensvroeg te trappelen om er uit te gaan en knallen dan een half uurtje. Vanmorgen kort na 07:00 spetteren de ouden eruit en rauzen voor een klein half uur. Hoog en hard de eerste 15 minuten.
Met schoonpa afgesproken dat ik er mee doe en hij/we zaterdag bij ons zelf duiven kunnen (ver)wachten!

'k ben benieuwd.

De fondplannen zie ik steeds meer zitten.
Rustig aan bouwen naar een hokje duiven waarmee ik voornamelijk op de ochtendlossingen voorin ga kunnen meedoen. Dat kost tijd en dat is prima.

Er zijn nog mensen die vragen naar laatjes of mogelijkheden voor komend jaar.
De laatjes zijn verzegd en de te kweken vroege jongen '14 idem.
Tot daar mijn mogelijkheden mensen... ik vind het al heel wat voor m'n mini-kolonie.

Succes allemaal komend weekend

Vergeten jullie aankomende week Limoges niet?!