maandag, maart 17, 2014

Dettol & Saarloos

Zaterdag was het grote schoonmaak.
Alles in het vlieghok is uitgesopt met een Dettol oplossing.
Daar waar ik het niet sopte heb ik het met de hogedrukspuit allemaal natgespoten.

Vakken schoon, nieuwe maiskolven erin.
Wat een schone boel weer!
Duivinnen eraf, regime op scherp.

Ook haalde ik de bestelde eitjes bij Bert Saarloos.
Wat een hok met duiven heeft die man!
Het paste prima onder de voedsters.
Nu maar hopen dat ze allmaal uitkomen.
Ik ben erg content over deze stap. Ik heb er geloof en vertrouwen in dat dit een goede investering zal blijken te zijn. Saarloos won al zoveel en al over zovele jaren... dat is een ijzersterk hok. Ten onrechte overschaduwd door "namen". Dit ene hok kent vooral daden, resulterend in de meest recente titel van Keizer ZLU !