donderdag, april 17, 2014

Bezoek en fairplay

Gisteravond even bezoek gehad van Bert Saarloos.
Beetje bijgepraat en wat informatie gedeeld. Nou ik zal nog veel moeten leren denk ik voor wat betreft het fondspelen. 1 van de belangrijkste zaken zal zijn me te beheersen... niet tevroeg te willen knallen.
tsja een uitdaging, nietwaar?!

Enkele van de jonkies bekeken.
Erg mooi spul en zeer goed opgekomen.

Ik hoop maar dat ze geen pech hebben en dat er dus niet veel kwijtgaan.
Uiteraard mogen de mindere van harte wegblijven.
Verder geen cadeautjes. Spartaans regime. Een goed kosthuis maar wel voldoen aan de wensen van de baas!

Ik ving deze week een duifje op met rood onder de vleugels.
Een late. Een fondduifje als je het mij vraagt.
Wat zijn er toch veel melkers die rijp en groen maar een kans geven.
Het dier is mager; dat is tot daar aan toe.
Maar geen enkel spoor van goede conditie en waarschijnlijk beperkte ervaring.
Plof... het seizoen is daar en het moet gewoon maar mee.
Fairplay is ander. Ik heb altijd geleerd dat je ze een eerlijke kans moet geven!