woensdag, april 16, 2014

Frisse nacht

De nacht was erg fris. Ik had de verwarmingsplaat aan vanaf 20:00 uur en vanmorgen weer uit.
De duiven zijn gezond maar forme is echt iets anders.

Diverse voedsters zijn exit.
later deze week nog enkele.
Dat betekend dat de boel gespeend is/wordt deze week.

Ik ben uitermate tevreden over de duifjes van Bert Saarloos.
Erg zacht van pluim, diepe kleur en stevig van model.
Enkele doffers en diverse duivinnen direct te herkennen omdat het nu al flinke zijn of mooie kleine modelletjes. Allerlei kleuren, diverse met wit. Volop diversiteit in genen als je het mij vraagt.

Aangezien de laatsten nog moeten worden geboren, richt ik me op de nalijn.
De hele bups mee op de nalijn tzt. Tevoren goed en veel opgeleerd en vanaf 21 juni de lampen aan om de rui wat te vertragen.