donderdag, mei 15, 2014

Frisse start, zon nadien

De frisse start ligt al zo'n beetje achter ons.
Er is veel zon voorzien, ik hoop maar dat het ook zo uitpakt.
Het is goed om het hok nog eens lekker behaaglijk warm op te stoken...

De doffers vliegen aardig maar niet als vorige weken.
Voorlopig eerst zaterdag maar eens afwachten.

Bij de jongen zie ik 'neusjes'.
Ze zitten niet 100% fris en als het niet gekker wordt, laat ik het zo.
De jongste jongen zijn 10-12 dagen en liggen met hun ouders in het jonge duiven hok.
Een reden extra om er niet met 1 of ander medicijn maar op te zitten.

Beetje afharden en het eigen lichaam afweerstoffen te laten maken tegen deze virussen en bacterien.
Wordt het in mijn ogen toch te gek, dan aarzel ik niet om in te grijpen hoor.
Voorlopig dus niet maar ik speel kort op de bal.

pakze alvast aanstaande zaterdag!