dinsdag, juli 07, 2015

Weer Meer

Vanmorgen staat de bubs in Meer. Onfortuinlijk genoeg is het wachten op Noord Holland die duiven lost in Zevenbergen. Uiterst bezopen met dit weer lossen die niet eerder dan 08:30! Daarna kunnen de 6 groepen van ons pas!!

08:50, nog geen enkel bericht of en hoe laat de duiven van Noord Holland los zijn in Zevenbergen. Hoe belachlijk is dat dan??
Volgens mij kun je beter de onze beginnen te lossen vanaf 7 uur, dan zijn die thuis vooraleer Noord Holland uberhaupt begint met lossen. Kwalijke zaak afdeling 6!!

Update (10:00): ik gaf teveel gas.
Blijkt dat ze al vergelijkbaar besloten hebben. 5 ging voor 6. Noord Holland wachtte tot de inversie weg zou zijn en afdeling 5 wilde daar niet ook nog eens op gaan wachten en ging eerst. PRIMA!
als het goed is zijn ze er vanaf ca 09:00 al.

Dus dan is het 25+ graden en hebben de duiven van ons al 5x een lossing meegemaakt waarbij ze zelf de manden niet uitkonden. Tsjonge jonge wat een amateurisme!
Lijkt me een nadrukkelijk puntje voor de najaarsvergadering (evaluatie) en voorjaarsvergadering (programma 2016). Dit kun je met droge ogen toch niet uitleggen of wel??

Leer op op woensdagen. Heb je dat gedoe met die andere afdelingen helemaal niet!


Hier de laatjes in de mand. Ik verwacht geen gekke dingen maar alles wellicht wel retour. Nog een voorbehoud van botsingen etc. Hoewel ik vind dat ik mijn portie wel heb gehad wat dat betreft!