woensdag, juni 12, 2019

2 onderweg naar St Vincent

Gisteren was het haasten. Een late afspraak op het werk maakte dat ik daar pas laat vertrok en het OV is na 18 uur een ramp: een half uur op een bus wachten is dan ineens normaal. De BV Nederland doet weinig aan alternatieven voor het reizen in de spits met het OV. Jammer.
Evenzo viel het uiteindelijk wel weer mee en was ik 19:30 met de St Vincentgangers onderweg naar Strijen. Het zijn de 412 en 414 van 2014. 1 koppel op een jong van een week. Zij voelden allebei goed aan vond ik. Ik ben benieuwd wat ze kunnen waarmaken vrijdag/zaterdag. Ik ben er gerust op dat ze prima de mand in zijn gegaan. Het is nu aan hen!
Het zou toch mooi zijn...
Hoop doet leven!
Allemaal veel succes.

Cees Jongsma was weer de aanpakker. Altijd aan de klets, groot kampioen die ook dit jaar weer heeft bijgeleerd tegen schade en schande, vertelde hij
Verder altijd weer erg leuk om de mannen van het marathongebeuren te zien. Hopelijk kunnen die 2 fijne duiven van mij tussen het geweld van die mannen een prima prestatie de boeken in vliegen!

Vanavond dr Mariƫn.

Jongen opleren is hard nodig maar tijd vinden is het probleem.
Vandaag overigens een regendag. Niet fijn wel nodig voor de natuur!


p.s. of ze vrijdag wel los kunnen in St Vincent is nog maar de vraag!
de bewolking breekt daar heus wel maar of het voldoende wordt bevonden voor een lossing? Ik hoop maar dat ze niet te flauw doen. We hebben te maken met een zeer ervaren ploeg duiven voor deze opdracht. Die draaien hun vleugel niet om voor een portie wolken!