donderdag, juni 26, 2014

Slechte prognose qua weer

Het weer belooft niet goed te zijn; regen onderweg, zoveel is zeker.
Of ze los gaan op zaterdag is maar de vraag. Ik hoop dat de ZW wind er bij helpt.

De doffers zijn beter dan ze waren; daar ben ik zeker van.
Ik voorzie een beetje dat als ze losgaan met buien onderweg dat niet 1-2-3 uit de verf zal komen helaas.
Als ze goed zijn kunnen ze met elk type weer prijspakken, dat is ook wel weer zo.
Maar zoals velen wel weten, niet allemaal kunnen ze evengoed 'dealen' met zulke omstandigheden.
Zaterdag weten we meer, misschien pas zondag.

2-3 op vitesse (908 en 459 + de 986 denk ik) en rest op de Midfond.

Jongen gaan als de brandweer.
Gisteren 5 kwartier uit zicht.
1 terug na een uur, de rest dus 15 minuten later, zichtbaar moe van een lange sprint.
2 draaitjes en in 1x alles op de dakpannen.
Volle bak eten (half super kweek half super start van Matador) vervolgens met snoepzaad na.
- ze moeten natuurlijk volop energie tot zich kunnen nemen om zo te vliegen en te groeien/ontwikkelen!

In eerste instantie was ik bang dat ze mee waren met opleerduiven maar dat viel dus mee...
Ze doen het gewoon erg goed op dit moment.

Wat ik zie is dat de jongsten het dan zwaarder hebben dan de oudere jongen (toch een beetje de fysieke ontwikkeling nog?).Enkele gaan een half uurtje ofzo dik zitten na het eten en enkele laten niks merken.
Ik moet het spul nog goed leren kennen maar ik meen de sterksten er al een beetje uit te kunnen gaan halen op die manier. Die uit ODED x het Zusje, ook de jongsten, tonen geen enkele krimp!