zaterdag, mei 09, 2015

Voorspelbaar

Het was voorspelbaar wat er zou gebeuren...
Snelste duiven in de NO hoek. Veel andere gaan te ver mee.
Tegenwind terug... Lastig voor velen.

Hier ging het zo zo.
Zoals elke week tot nu toe.
Halverwege de prijzen beginnen hier in de club.
Magertjes wat het aantal prijzen betreft.
(On)Ervarenheid speelt mee... Het is zoals ik al schreef 1 grote afvalrace.

Voor mij, de melker is het wennen hoor, wel meedoen maar dan als figurant.

Ze hebben vers water gekregen en volop vliegvoer met Dr Oetker.
Ze mogen vannacht samen blijven en morgenochtend zal ik ze scheiden.
Mogelijk dat ik ze komende week in Hank inkorf. Vooral om ze aan de tand te voelen vanaf Soupes.
In de loop van de week maar eens concreter bepalen wat het precies zal worden.

Wat mij betreft 1 grote afvalrace en test om ze ZLU-proof te maken.
Nog een lange weg te gaan!