dinsdag, september 01, 2015

Limoges kandidaten

maximaal 12 kandidaten voor Limoges. Vandaag bekeken. Mijn favoriet kan niet mee. Te grote gaten in de vleugel. Ze heeft naast een broekpen aan beide kanten ook kort na elkaar pen 5 en 6 gegooid. Die zijn weliswaar al aan het ingroeien maar nog lang niet genoeg. Het is te gortig om daarmee 700 km met NW tegen de wind in te roeien. Zo ook haar zusje, mijn eerste van Ruffec. Net zo'n verhaal met de stand van de pennen. Morgen beslis ik per duif of de overige 10 ook allen meegaan.

Het is 1 grote test.
De Saarloos duiven staan er goed op. Bert eindigd weer erg hoog in de ZLU standen!
Volgend jaar voor het echie meedoen met zulke tweejaarse!
Allemaal gaan ze voor het leveren van bewijs dat ze het in zich hebben.
In 2012 was dat ook en verbaasden ze mij en anderen. Daar reken ik natuurlijk helemaal niet op maar ze zijn er voor gemaakt. Goede stand en het bewijs kan en mag geleverd gaan worden!