maandag, september 21, 2015

Lossingscommissie afdeling 5 gooit de handdoek

Op de site van onze afdeling staat een triest bericht. Willem en Tom stappen uit de commissie (zijn ZIJN de commissie) die verantwoordelijkheid draagt voor het lossen elk weekend. Op zich nog niks triests aan natuurlijk maar wel de reden(en) waarom:

Reden om niet meer door te gaan is het als maar complexer, onwerkbaarder en irritanter worden van de omstandigheden om de taken uit te voeren, naast de weerprognoses die niet altijd uitkomen.
 
Ik denk dat we op deze manier één van de beste lossingsverantwoordelijken (van NL ?) zien vertrekken. Met de opgaaf van redenen nog nadreunend denk ik dat men niet in de rij staat om dit van hen over te nemen!
 
Ik mailde de mannen even met een persoonlijk dankjewel.
Willem suggereerde nog even of het niets voor mij is. Daar bedank ik voor. Ervaringen uit vroeger tijden toen pa nog verantwoordelijk was en de ondankbaarheid die je over je heen krijgt... alleen daarom al niet. Daarbij is het hier qua tijdsinvestering naast het jonge gezin volledig out of the question.