dinsdag, maart 15, 2016

Doorgaan

Wat is het een mooi iets, bij zo'n triest overlijden om te zien dat zovelen goede en mooie worden schrijven / spreken over Jos. Op veel sites wordt er aandacht aan besteed. Wat een fijn mens is hij geweest, goed, gul, hartelijk, goedlachs etc. We zouden dat allemaal meer kunnen zijn dan we nu zijn. Ik weet hoe goed het deed die eigenschappen van Jos te ervaren, gesteund door zijn Maria of 'ons Marja' zoals hij zelf zei.
Ik neem een groot voorbeeld aan hem! Ad Schaerlaekens beschreef het mooi: alleen al met hem praten was goed voor je humeur... mooi toch?!

Vrijdag de laatste eer aan hem bewijzen en de familie daarin steunen.


We moeten evenwel door.
Als ik zijn duiven in mijn hok zie weet ik dat ik nog wat meer drive vind om het beste uit die dieren te halen. Niet zozeer kweken maar spelen, des te meer! Ik hoop dat ik dat kan waarmaken, als een soort eerbetoon ook.

Veel jongen gespeend inmiddels. De oude duiven met regelmaat uit. Na komend weekend wordt dat frequenter. Beetje rommelweekje op het hok nu nog. Het droge weer doet goed. Fris maar droog, heerlijk weer.