maandag, maart 21, 2016

Even niet en Stille Week

Vloggen en bloggen was er even niet echt bij, afgelopen dagen. Behoudens het berichtje over de uitvaart, zat er even niet meer 'in de pen'. Soms heb je dat, ik althans wel.

Ik ga m'n best doen het onderste uit de kan te halen met de duiven van Jos die ik heb zitten. Gewoon omdat ik dat wil, en eens te meer als een vorm van eerbetoon. De man heeft me geraakt op een wel zo mooie manier... een prachtmens. Ik ben dankbaar hem te hebben gekend!


Op eigen hok een drukte van jewelste. Er werd gespeend, er werd gescheiden, schoongemaakt en gerommeld en gedaan. De boel is langszamerhand op orde aan het raken naar het aanstaande seizoen toe. Wie weet deze week eens lappen... en dan langszamerhand dus een aanvang van het seizoen. Ik ben nog niet zo fel maar als je nu te laat bent, blijf je achter de feiten aanlopen.

We vergaderden nog afgelopen donderdag. Als 2e voorzitter mocht ik de vergadering leiden. Okee hoor, ook al zijn er altijd wel puntjes zogezegd! In de voetstappen van Laban senior ga ik niet staan hoor.

Ik heb nog wat jongen weggegeven aan iemand bij wie het allemaal wat tegenzat, de kweek van dit seizoen. Ook duifjes naar het Thoolse en nog een duifje naar de ruilduifcompetitie van de club. Allemaal graag gegeven en gedaan!


Aan een boom zo vol geladen, mist men 1, 2 pruimen niet...



Deze week vieren Christelijk gelovigen de zogenaamde Stille of Goede week, in aanloop naar Pasen... Ken je het niet, dan doet het je wellicht niet zo veel of misschien wel helemaal niks. Wil je eens meer weten, of is het al weer zo lang geleden? Neem eens een kijkje bij een kerkelijke gemeente in je buurt, ook daar is er vast wel aandacht voor de èchte reden van het Paasvieren!