donderdag, mei 12, 2016

Mee!

Souppes inkorven heb ik opzij gezet. Ik vind de 400+ km met NW 4 en erger, een beetje te gek. 309 uit Pont St Maxence is ook al zo'n 5 uur tegenwind. Mij goed genoeg. Dat het met 2 nachten mand is vind ik niet zo gewenst. Ik doe het toch maar. Ook met ook op relatief onervaren ploeg. Nog 1x drinken naar aanloop van langer in de mand zitten op de ZLU. Volgende week rust en of een lapvluchtje en dan op Blois of Souppes.

Een plan hebben? Ja, ik plan ook flexibiliteit in!

Ze zijn aan de zware kant. Conditie kan beter maar ik sus me een beetje met het idee dat het nog niet hoeft. Na komend weekend is het gedaan met sussen en gaan we de boel in een hogere versnelling zetten.

Voor zaterdag verwacht ik een klassiek beeld zoals we dat bij marathonduiven zien op deze vluchten. Beperkt in de prijzen maar als ze eenmaal komen, komen ze ook lekker door.
Afdelingsvluchtje, dus alles in 1x los.
Leerzaam. Drinken ze niet in de mand dan hebben ze dorst nog voor ze thuis zijn... gaan ze uit de lucht daarvoor, dan komen ze laat! (niks nieuws).