maandag, mei 16, 2016

Verbazingwekkend

Het is anders dan vroeger... niks nieuws zult u denken. Wat me meer en meer opvalt is dat duiven meer kunnen hebben. Het was ze aan te zien, de vlucht afgelopen zondag. Even maar en vandaag niets meer te merken. Duiven kunnen heus meer hebben dan vroeger, daar verbaas ik me soms over. Betere duiven en betere begeleiding... in een floep en een scheet zijn ze ook weer gerecupereerd.

Mijn laatste was er 20:13 uur. Ze was er licht van. Veel km's gemaakt. Ik zag niks verder en ze mocht er bij tot vanmorgen vroeg. Toen ik de duivinnen uitliet vanavond ging ze er niet uit en ik inspecteerde haar even. Tot mijn verbazibg een joekel van een blauwe plek, zeg maar gerust blauwe bult aan het onderlijf. Wat moet die een smak gemaakt hebben. Knap nog dat zulke dieren gewoon nog thuis belanden! Ze blijven verbazen. Gelukkig is ze terug maar helaas dit seizoen niet meer in actie denk ik. Ze zit apart met eten en drinken. Rust geneest zulke wonden.