dinsdag, januari 24, 2017

Verwijzing

Wil je meer over die Belgische perikelen lezen, check dan Pitts.be of kijk af en toe eens bij AS op diens logbook.

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er zoveel misgaat in duivenland nr 1 (althans zo heb ik dat altijd geleerd... nr 1).
Duivensport gaat op het niveau van KBDB en de commerciele spelers en betrokkenen naar de vaantjes. Hoe heft het toch zo ver kunnen komen.

Hopelijk blijven genoeg gewone melkers goed met duiven spelen en proberen ze elkaar te bevechten met goede duiven!
Ik heb met de Belgische duivenmelkers te doen, hoewel het vast ook zo zal zijn dat lokaal, vooral om de kerktoren er niet zo'n heisa zal zijn als op het wereld wijze(?) web.


Hier groeien de duiven naar een betere conditie. Nog even en ze kunnen samen.
Ik hoop op droog weer en zon in 't hok. Ik verwacht dan weinig gedoe en vlotte koppelingen.
Ik hou je op de hoogte