donderdag, februari 16, 2017

Hetze tegen het NPO ofzo?

In de zaak Droog lijkt er een heuze hetze op gang tegen het NPO. Beladen emotionele stukken op o.a. Marathonduivenjournaal leggen het aan de lezer uit hoe het zou zitten. Tsjonge wat een zonde van al die energie.


Zoals ik al schreef: Beide partijen moeten afrondend aan tafel en de zaak sluiten. Geef fouten toe en leg nou toch eens eerlijk uit hoe er in vredesnaam diclofenac in de duivenstront kwam.


Zoals men nu bezig is wordt er niks opbouwends meer gedaan maar met duivenstront gesmeten. Kom toch op mannen!




Gisteren kwam ik erachter dat de Goude Duif viering deze zaterdag al is. Ik heb in de thuisagenda staan dat het het laatste weekend van februari is, dat blijkt nu eerder. Ik wilde er graag heen maar sta nu in dubio. Druk programma op vrijdag en zaterdag en dan nog "even" naar de Duif?


Duiven doen het goed. Ik ga eitjes wegnemen om straks was eitjes van elders te kunnen onderleggen. Die 2e keer leggen zal niet veel impact hebben op gezonde duiven. Zusje waag ik er niet aan om op zo'n termijn 2x te leggen. Zie is al enorm gebruikt als legbatterij en ik spaar haar liever nog wat.


Ik heb 2 zakken Versele gevraagd aan mijn voerboer. 2 kweek met zwarte mais (geen korrels ander spul). Ik wil ook in het seizoen straks met Versele gaan werken (in combi met Matador). Nu wennen aan deze soort mais lijkt me goed voor straks. Ik denk dat het eigenlijk wel door allemaal gegeten wordt. De jongen kregen immers restanten afgelopen seizoen. Evenzo, niet pas straks toepassen maar nu al! Ik krijg er zin in!