zondag, februari 12, 2017

OPROEP VOOR MULTIMEDIAGEBRUIKERS DUIVENSPORT

Gisteren was ik met zoonlief bij de NK atletiek. Talentje in de dop deed het meer dan leuk met clubgenootjes op een 200 meter estafette.

Nadien verzamelden ze handtekeningen van atleten. Wat me opviel was dat enkele atleten hun instagram en of internetpagina aanprezen. Bezig dus om zichzelf en daarmee hun atletiekonderdeel en of sportbeleving onder de aandacht te brengen. Verdergaand dan een internetpagina zoals vele duivenmelkers die inmiddels hebben of de handvol duivenmelkersbloggers zoals ik er eentje ben.



Wat ik zou willen doen bij deze , en deel dit bericht aub: LATEN WE DE DUIVENSPORT meer onder de aandacht brengen met nieuwe multimedia.



Wie gaat er vloggen over de sport? Instagrammen? of nog andere manieren?
Ontzettend veel mogelijkheden om de hobby/ sport onder de aandacht te brengen. Zoon Merijn deed het vorig jaar al eens: enkele vlogberichtjes maar dat strandde.


Wat me een jaar later opvalt is dat niemand dat verder oppakte. We moeten niet alleen oude wijn in nieuwe zakken stoppen door fancy containerautos zoals afdeling Friesland te laten rijden . Goed natuurlijk maar we moeten denk ik bloggen, vloggen en instagrammen!


Facebook door duivenmelkers blijft alleen bekend bij duivenmelkers. Hoe leuk is het als anderen ethousiast kunnen worden van onze hobby als we het belichten op manieren die ook buitenstaanders kunnen zien?



De NPO kan toch budget vrijmaken voor vloggers die de duivensport leuk onder de aandacht brengen door vlogberichten? Mogelijkheden zowat onbeperkt. Sportmarketing heet dat tegenwoordig!



Ik zal het vloggen zelf dit jaar nog weer eens oppikken, wie doet er mee?

Deel dit bericht op facebook, duivensites etc... aub!