woensdag, juni 07, 2017

10 graden kouder

10 graden frisser en je waait uit je verschoning! De jongen houden we hier binnen, m.n. omdat er nog een aantal piepers tussen zitten. De ouden voorzichtig aan wel uit maar de wind moet niet gekker worden. Zaterdag wordt het Peronne. de hele ploeg. 1 koppel wil ik St Vincent spelen. Wellicht kunnen die dan van vrijdag tot en met zaterdag samen, inclusief veel pinda's en snoepzaad.

Ze verdienen meer aandacht dan ik momenteel geven kan maar ach, het moet dan ook maar zoals het kan...

Ik verneem van diverse hokken waar adeno of wat het ook maar is, echt toeslaat: gerust diverse dode jongen, tot wel erg hoge percentages van het hele koppel. Pfff als het je overkomt ben je er mooi klaar mee zeg.

als het je overkomt rest je weinig anders dan "damage management" voor de anderen. Ik prijs me vooralsnog gelukkig maar het gevaar is niet ver weg, merk ik nu en dan ook als ik de eetlust te beperkt vind...