donderdag, juni 15, 2017

lage luchtvochtigheid en extra trainen

Ik vrees een beetje dat een lage luchtvochtigheid m'n ploeg wat parten speelt. Te droog is ook niet goed hoewel je daar over kan discussiƫren natuurlijk. immers: wanneer is het ideaal?

Ik heb nog wel wat truuks om dat op te krikken en ga aan de slag.

Gisteren de beide oude ploegen, mannen en vrouwen, 2x laten trainen. De dames zelfs van 21:00 - 21:30. Ze moeten meer trainen van me. De doffers trainen niet lang maar wel lekker. De dames mogen een hoger tempo aanhouden als je het mij vraagt. We proberen maar wat, nietwaar?!

Verder staan de jongen klaar om weer getraind te worden. Deze keer op ca 8 km.
Ik hoop het zaterdag nog eens te doen en dan is dat deze week 3x.
Volgende week nog eens zoiets als dat lukt. De week erna nog eens en dan voor de leeuwen, dat is het scenario. De eerste Duffel sla ik dan over. In de club vallen verliezen nogal mee geloof ik. De massaverliezen zijn er niet, althans nog niet voor zover mij bekend.