maandag, juli 24, 2017

Jakkes, wormen en Heere kampioen

Jakkes, ik vond een wormpje of een stukje ervan in de mest.
Ik denk opgelopen in de mand naar Agen want het heeft er de schijn van weg dat de 15 het heeft. Was mijn 3e van Agen en was de week nadien prima in orde. Echter viel hij terug in conditie en vooral de mest werd slecht. Hij wil er ook niet graag uit.

Nooit eerder gehad (zover ik weet) en dat moet snel over zijn.
Krijgt vanavond een pil en mogelijk de rest ook. Dan bezien of de terugval in conditie inkorven voor Perpignan nog rechtvaardigt. Verdraaid, het is ook altijd wat!

Ik kreeg een appje van Kenneth: de laatste standen wijzen hen aan als NATIONAAL KAMPIOEN VITESSE O.A. Zijn ze natuurlijk erg trots op en ik met hen! Kenneth gaf netjes aan: mede dankzij duiven van jou! Proficiat kerels!