zaterdag, september 16, 2017

Natte boel II en Stuntvluchtjes

De gehele dag al, is het niet droog. Regent nauwelijks maar er vallen alsmaar druppels... wat een gedoe!

De duiven echter vinden dat niet heel erg. Als ze te nat worden gaan ze naar binnen. Gisteren lekker gebadderd. In deze tijd erg voornaam dat ze goed wassen nu en dan. De oude veren komen makkelijker los en de nieuwe komen in een schone huid weer mooier op. Volgens mij voor geen melker een geheim meer.

De duivenclub uit Krimpen deed gisteren een vluchtje uit Kerkrade (155 km). Los in de avond om zo een overnachtvluchtje te laten maken. Flinke prijzen te verdienen, als stunt en afronder van het seizoen... Volgens mij voor velen erg leuk en geen grotere saamhorigheid en lol denkbaar!
Stervluchten vond ik vroeger ook altijd leuk en bijzonder en bijvoorbeeld ook van die tijdsraces waar ze 1 voor 1 naar huis moeten snellen.

Ik mag dat gestunt wel!

Uiteindelijk waren er toch nog door gisteravond begreep ik, vnml bij de fondmannen