woensdag, januari 02, 2019

Nieuwe kansen!

Een nieuw jaar geeft nieuwe kansen!
Allen die dit lezen wens ik voorspoed toe voor het nieuwe jaar, ook met de duiven.

De kruitdampen zijn weg, de duiven nog een weekje op winterregime.
Daarna ga ik koppelen. Ik ben aardig tevree over de ploeg.
Kort zal ik bijlichten. daar geloof ik echt in. Verder weinig poespas: beperkt opvoeren en zo eens een beetje bakkersgist. Ik heb Spirulina gekocht. Dat wil ik eens proberen.

Afgelopen zaterdag mijn bokaal opgehaald. Bert had 'm via AP gekregen en AP had 'm meegenomen van de afdelingsprijsuitreiking. Mooi dat dit zo kan, duivenvriendschap!
Toch maar mooi een eerste van de afdeling en 2e van de sector. Ik las in een reportage dat velen het 1 van de zwaarste marathonvluchten van het afgelopen seizoen noemden, Perigueux. Trots op Habib die dit even presteerde. Ik acht hem in staat het nog eens te doen maar er zijn tig factoren die er invloed op hebben, dus meer dan hopen zit er eigenlijk niet in. Nou ja, zelf proberen geen fouten te maken!