donderdag, februari 21, 2019

Geen verrassingen

Geen verrassingen bij dr Marien. Alles was weer goed. Mest en keeluitsrijkjes in orde. Duiven staan er goed genoeg op. Doffers aan de zware kant. Dat komt door de manier waarop ik ze nu houd/ voer. De mannen kunnen wat meer eten dan de duivinnen. Even beetje bijsturen maar!

Conditiepoeder geregeld. Roze had ik nog. Pokkenentstof geregeld.

VOLGENDE KEER DR MARIEN OP 17-4 TE MOOKHOEK,
REEDIJK DIERVOEDERS. AFSPRAAK VIA JAN TE MAKEN: EVEN BELLEN!

Opvallend toch hoor: veel kampioenen schuiven bij Marien aan. Na mij was er een groot kampioen van de afdeling 5 uit Bergschenhoek aan de beurt!

Voor de leuk ook nog bij Gobel vrijdag. Ik laat gelijk de doffers enten tegen paramixo. die kan ik makkelijk pakken in de vooravond en meenemen.  Heel veel zijn het er toch niet. De duivinnen doe ik dan binnenkort bij de dierenarts in het dorp.