donderdag, juni 06, 2019

2 uit de Limoges

Voor wie ze wil, heb ik er 2 uit de Limoges liggen, nu 10 dgn oud.
UPDATE: ze zijn vergeven. Kans verkeken, ze zijn voor Wim

Het gaat nu opschieten met het Marathon en Jonge Duiven seizoen.
Dinsdag een stel naar St Vincent. Ik weet nog niet welke.
Wordt keuze uit 6. De anderen i.p. naar Bordeaux een week later.

De vliegduivinnen leggen al eieren, dat is erg snel.
Goed gezond dus. Kunnen dan eventueel naar Agen (sector of ZLU).

Jongen 3x gelapt nu. Komen nog steeds niet in 1x.
Na een tijdje komt de ploeg keihard aangezet maar heeft omwegen gemaakt.
Enkele druppelen na. Dat zijn ze niet maar ik weet nog niet goed genoeg welke dat zijn.
Ik zou die willen kennen. Als ik geen excuus kan vinden, elimineer ik die nml het liefst al zelf.
Kennelijk is het tempo te hoog voor ze en als dat komt door een eerdere verwonding of zo dan snap ik het. Anders ben ik onverbiddelijk.