maandag, september 16, 2019

Toverformule

Afgelopen weekend waren de laatste officiële vluchten aan de orde.
Prima natuurlijk. Half september is zo ongeveer de lat voor rui etc.
Nog enkele weken taartvluchten en minder officiële vluchten en dan zit het er weer op.
Omgevlogen zoals altijd.

Ik zak wat verder af naar hobbyisme.
Het gaat gewoon niet anders qua tijd en middelen.
Het drukke bestaan laat geen tijdrovende hobby op hoger niveau toe.
Volgens mij ben ik in de club wel kampioen geworden op de marathons maar… nou ja, laat ook maar. Blij mee!

Ik heb er niet veel maar de gemiddelde kwaliteit is best okee te noemen.
Komend seizoen met weer een kleiner en strenger geselecteerd ploegje aantreden is het idee.
Misschien is die superdagfond wat (idee om 3x 750 – 800km vluchten te doen, soort ZLU light). Of moet de focus zijn op de nationale meerdaagse fondvluchten? Ik ben daar niet echt weg van omdat die middaglossingen zo tegennatuurlijk zijn.

Nu ja, de keus gaat sowieso voor een beperkt aantal vluchten zijn. Daar op toeleggen en er dan staan. Dat lukte dit jaar ook al, dankzij enkele goede duiven. Dat is nog altijd de toverformule!