woensdag, december 18, 2019

Bestuurlijk gedoe

Besturen in de duivensport is niet leuk.
inmiddels ben ik zo'n 30 jaar lid en mede omdat ik het van dichtbij wat meer mee kreeg dan gemiddeld, is het geen leuke bezigheid. Je moet eigenlijk een soort tik hebben als je er jezelf voor leent. Nu rollen we weer over de NPO voorzitter, straks weer over kiesmannen of afdelingsbestuurders. We maken onze sport zelf kapot terwijl we spreken over de teloorgang ervan. Bizar wat een gezeik men al jarenlang met elkaar in stand houdt. De beste stuurlui staan natuurlijk aan wal en ieder heeft wel een mening en uit die ook nog eens graag. Dat is met de huidige social media alleen maar makkelijker toch al een maatschappelijk dingetje.

Ik hou me er zo ver mogelijk van. Per saldo vind ik het maar triest dat we met elkaar niet bij machte zijn dit beter aan te pakken.

Op eigenhok weinig te melden. Rui ten einde. Winterrust. Dat is ook voor de baas zelf nu het best.