woensdag, maart 25, 2020

Wat te doen?

Ik voorzie dat we een heel beperkt seizoen krijgen.
We mogen blij zijn als de duiven nog aan wedstrijden gaan toekomen.
Fond krijgt dan de hardste klappen omdat we een invliegtraject nodig hebben alvorens de duiven te kunnen inzetten op de lange afstanden.


In de hoop dat er toch nog iets van komt, hou ik de doffers en duivinnen semi donker. De ramen geblindeerd en zo mogelijk qua tijd 's avonds verduistering vo volledig als mogelijk.
Ik hoop de rui wat te remmen zodat de duiven later in het seizoen nog mee gaan kunnen.
elke dag een ploeg uit, de doffers versus de duivinnen. Ze vliegen goed.


De piepers komen naar buiten inmiddels.
Eenhoksambities lijken ook te sneuvelen ben ik bang.


Voer in voorraad (ja ik heb wat gehamsterd).
Ik geef de jeugd nog "kweek" en de ouden nu 50% zuivering met 50% rui.