woensdag, juli 08, 2020

Goed gegaan

De opleer vanuit Tholen is goed gegaan. Ik weet geen tijden maar alles was weer terug!
Ik dacht eerst dat er 1 of 2 minder waren maar ik kreeg ze gewoon niet goed geteld. Het krioelt (ze zijn gewoon erg druk/ levendig!) en daardoor lukte het niet. Gelukkig dus alles weer terug.

Quievrain door vriend Kees werd "nabij Lille" en dat is ook goed gegaan. Ook hier weet ik niet van tijden maar dat is eigen schuld. Mijn klokje stond wel aan maar ik moet die 1x in de week van de stroom afhalen wil dat goed gaan. Had ik niet gedaan dus duiven thuis maar niet geconstateerd. Niks aan ze te zien, allemaal weer op het honk!

Vrijdag misschien Sermaises als ik dat geregeld krijg. Anders Noyon op zondag voor de Bordeauxgangers in elk geval. De St Vincenters mogen nu rusten, misschien nog een weekend of maandagavond lapje.

Zaterdag de jongen nog 1 voor 1 denk ik. Leerzaam en daarna klaar voor meer.

Ik kiem weer wat. Dat gaat snel in deze tijd. Zowel het kiemwater als de kiemen zijn erg vitaminerijk en vol enzymen. Verder is het erg "water en graan" eigenlijk. RopaB, roze poeder en vismeelpoeder.