woensdag, juli 15, 2020

Lappen

Lappen is wat je nu moet doen, nietwaar? Jong, oud, marathonduiven enz.
De jongen zijn nog een extra keer naar Tholen geweest vanmorgen. zo'n 300 clubduiven in 1x naar huis. Dat stukje weten ze. Zaterdag voor het echt. Duffel op het menu.
Ook staat St Vincent dan op. 1004 km als ik het juist heb.
2x Saarloos mee en 2x Kees Elzakkers.
Ik ben benieuwd.

De rest voor Bordeaux. Een selectie ervan dan. I.p. kunnen ze allemaal wel maar ik schat dat ik rond 10 stuks in ga manden.

Ik heb een gewonde (gaatje in de borst), + 1 die hinkelt door een oude blessure en enkelen laten me niet genoeg forme zien... dat blessureleed is wel een makke hoor. Het telt op die manier al snel terug qua mogelijkheden. anderzijds kunnen die dan op eitjes en jongen blijven zitten, ook handig!

Overigens: ligt het nou aan mij of durven we er niks van te schrijven, van Van de Merwe?
AS schrijft zichzelf nog verder omhoog op diens blog (helemaal niet nodig Ad!, overigens terecht heel trots). Maar wat VdM doet is toch gigantisch?!