zondag, maart 07, 2021

Check!

Graag check ik ze, de jongen elke week wel even. Kort in de hand nemen en mijn indruk opdoen. Zo ook vandaag. Een enkeling valt wat tegen, een andere juist op! Deze week is zo'n beetje de laatste week dat ze nog bij de ouders blijven, komend weekend spenen. De verduistering gaat er voor. Dat zegt niets want het is maar donkerder maken, niet geheel verduisteren van een bepaalde tijd per dag. Dat wil ik wel bij de jongen gaan doen maar bij de ouden doe ik dat dus eigenlijk met een soort rem erop.

ze zitten me gezond maar toch zolang er nog geen enkel perspectief is in duivenland of we wel gaan sporten de komende weken, hou ik ze graag nog wat rommelig. Onregelmatig en een beetje met de franse slag (lees vuil). Waarom? Rem erop. Het is pas over 3 maanden op zijn vroegst dat ze goed moeten zijn en dan nog volhouden tot einde van de zomer. Nu nog maar niks overdrijven dus. Ze vliegen goed, onregelmatig, dat wel maar vooral totaal niks bijzonders.