vrijdag, mei 25, 2012

DUIVENWEER

Strakke blauwe hemel, ONO wind, kracht 3 a 4... al vroeg in de morgen helder en goed weer.
Als dat geen duivenweer wordt morgen weet ik het ook niet meer hoor. De liefhebbers aan de oostkant van elke spelregio zullen wel in het nadeel zijn maar andersom hebben de westelijk gelegen liefhebbers ook nog niet echt voordeel gehad eerder dit seizoen van de wind!

Bourges gaat zwaar worden met zomaar 8 uren rammen! En dan heb ik 't over de eersten.
Veel duiven zullen langer moeten en ik hoop maar dat de over Zeeland trekkende duiven niet te dorstig zullen zijn en zout water gaan drinken. Dat werkt als diesel in een bezineauto namelijk.

Vanavond gaan er bij mij 10 - 11 mee (dat is alles of -1) naar Peronne (235 km).
Genoeg wat mij betreft en toch ook 3,5 - 4 uur tegen de wind in.
In de middag wil ik gaan wachten bij een topmelker maar mogelijk valt de keuze met dit prachtige zonnige weer toch op een familie-uitje naar een strandje of zwembad met grasveldje erbij. Family First.

Allen veel succes!!