zondag, mei 27, 2012

Prima uitslag en kotsende jongen

Peronne was pittig! Gelukkig had ik er geen mee op Bourges, want dat was dan in elk geval meer dan pittig!!

De 915 was m'n eerste om 8 over maar draaide wel 4 rondes waardoor de 920 'm net de pas afsneed en enkele seconden eerder werd geklokt. Die rondes waren geen ererondes leek me maar rondes die te maken hadden met het pittige van de wedstrijd. Evenzo, zodra ze kwamen had ik er al snel 5 en de 6e staat ook op de uitslag. De twee die enkele weken geleden gebutst waren, konden hun prijs nog niet verdienen. de 39 hinkte gelijk weer met z'n poot en de andere heeft het kennelijk ook nog zeer gedaan.
Volgende week Mantes la Jolie met 370 km voor de boeg zal wel te zwaar zijn voor ze.

Bourges zou ik bij een groot kampioen gaan wachten maar uitendelijk aan het Haringvliet gezeten met de familie en met de mobiel in de hand eigenlijk de wedstrijd nog mee beleeft. Ik heb de kopgroepen precies zien komen... de duiven hebben het zwaar gehad. Voorwaar geen prutsers die vroeg zaten!

De jongen zitten al enkele dagen binnen, vanwege de hitte en wat kots-problemen.
Ik geef ze weinig en nog kotsen ze.... wat een gedoe zeg.
Goed verzorgen, en geduld hebben is het beste denk ik. Jammer dat ik wat achterstand oploopt zo vwb het opleren!!