maandag, mei 07, 2012

HOE DOEN ZE HET? Wie legt het ons uit?!

De " grote jongens " in de duivensport staan weer op teletekst hoor. Check maar eens Afd. 5 Oost!

Echt zeer opvallend dat we enkele van hen nog niet eerder zo vroeg op de lijsten zagen (wel al goede uitslagen hoor, beter dan vele anderen) en nu ineens wel in het snuitje van de uitslag en op teletekst! (Willem 3x en Kees 2x maar ook Bas 1x). Klaas van Dorp + Zoon had ze overigens "legguh" met de 1e en 2e van de gehele afdeling!
Ik vind het ontzettend knap dat die mannen kunnen pieken op de goeie momenten maar iets zegt me dat dit niet alleen met de klasse van hun duiven te maken heeft! Die massa duiven die ze spelen biedt vooral meer mogelijkheden en flexibiliteit en kansen, niet perse de hoogste gemiddelde kwaliteit.

Pieken op het juiste moment. Leg me alstublieft uit hoe ik dat ook kan, = welhaast exact getimed = dan durf ik die grote mannen (namen) volop tegengas te geven met m'n kleine ploegje duiven!

Al met al: ze doen het overigens toch maar en wij hebben het nakijken!