maandag, mei 07, 2012

Ziekenboeg

De laatste was er vanmorgen nog steeds niet...
De 915 en 86 zouden 2 en 3 hebben gezeten in de club en bij de eerste 25 in de Hoekse Waard.

De 939 was vanmorgen helemaal stijf. bij het uit z'n bak vliegen naar de bodem bleek dat hij niet goed kon staan. De anderen doken er met 4 - 5 gelijk op... ik heb hem maar verlost van die lastpakken en opgesloten in z'n bak met eten en drinken, wat hij liggend deed.

De andere doffer at wel maar heeft totaal geen praatjes. Het is een felle dus die vechten ze zomaar niet uit z'n bak.

Bij de jongen zit er 1 met een soort kale plek/ gezwel aan z'n kin/ keel; in elk geval z'n hals. Weinig aan de hand denk ik, gewoon een verwonding die wat ongelukkig heelt volgens mij.

Het laatste jong dat ik gespeend heb lag vanmorgen te gapen op de grond. Mager en te slap om te kunnen staan. Ik had al gezien dat hij de laatste paar dagen wat minder fel was. Ik dacht alleen dat dat even een mindere periode was voor zo'n later jonkie. Hij zit apart maar ik betwijfel of ie de avond wel haalt. 't is een beauty van jong uit m'n beste koppel. Ik heb er pech mee hoor, met de kleintjes daaruit.

Wat een gedoe!