zondag, augustus 19, 2012

888 van Bambacht uit Hellouw

Nadat Grimbergen thuis was (over het verloop zwijg ik maar), ben ik met het gezin naar de Haringvliet gegaan. Later die morgen ging ik met een van de kleintjes naar het toilet daar en zag een blauw doffertje zitten op een auto. Wat ik als melker niet laten kan is het diertje te proberen te pakken.
Dat lukte meteen.

Terug naar de handdoek het ontredderde dier tot 2 keer flink laten drinken uit het gietertje van de kleinste.
JP ondertussen telefonisch gevraagd even online op te zoeken van wie hij is. Ik heb vervolgens gebeld naar dhr Bambacht (oom van Mario) en verteld wat er aan de hand was. Het belletje werd gewaardeerd. Hij moest er nog 5 vd 17 op dat moment (ergens begin vd middag).

Ik heb na het drinken het diertje op een electriciteitshuisje gezet waar hij nog enkele uren!! heeft gezeten.
Laten we hopen dat hij thuis is geraakt. Ik hoop het maar vrees het ergste.