donderdag, september 06, 2012

Nr 200, Limoges en Peronne

Wist u dat dit het 200e stukje is op m'n blog?
Al een dikke 12.000 x is het blog bekeken en dagelijks door zo'n 70 mensen!

Gisteren zijn de twee duivinnentjes meegegaan naar Limoges. Kees Wijntje heeft ze meegenomen en ingekorfd in Middelharnis. Ik ben zeer benieuwd. Zonder verwachtingen maar hoopvol. Ze voelden prima aan dacht ik, dus kijken maar of ze hun bloed niet verloochnen! 698km, vrijdagmiddag los... en niet perse vroeg uit bed hoeven, kijk dat is nog eens leuk overnachtfond spelen!

Peronne ga ik toch nog maar meedoen. Schoonpa vind het wel wat en ik kan gerust de 4 duivinnen nog spelen. Alleen de 902 doet het reuze (prijs nog niet gemist) maar de anderen heb ik niet perse zo hoog zitten. De 671 doet het reuze hoor, vorig jaar 1 vluchtje gespeeld en nu 3 prijzen op 4, de 950 en de 943 vallen me tegen. De 950 is zus van de 986 met 2x 1e en de 943 komt uit de 915 (MF kamp)... ik denk dat ze niet zo goed zijn als broer en vader en dat ze een beter management verdienen ook!

De 12-453 staat 1e duifkampioen nalijn in de club met nog 1 vlucht te gaan maar hij gaat niet meer mee, dat kampioenschap maakt niet het verschil, toch?!

allen alvast veel succes voor a.s. zaterdag.