dinsdag, november 20, 2012

Schenking

Aan de vereniging waar m'n vader in speelt heb ik een schenking gedaan.
Kijk op toppigeons.nl onder vereniging te Scherpenisse.
Een ontzettend leuke doffer, straks klaar om snel veel jongen uit te kunnen proberen in seizoen 2013.

De duiven maken het goed... de laatste pennen worden gestoken deze weken en ze zitten er zeg maar 100% bij. Nieuw verenpak, weinig stress en geen gekkigheid verder.

Veel zie ik ze niet omdat ik in het donker van huis ga en weer terug kom. Daarom ben ik ook echt geen fan van deze tijd van het jaar. Gelukkig dat m'n schoonvader ze 1x p/dag eten geeft en 1 ploegje uitlaat, anders was het een sport waar ik overwoog mee te stoppen. Ca 4 mnd van het jaar persoonlijk niet uit kunnen laten en of ze overdag zien (of alleen in de weekenden), nou fraaie boel is dat.

Het paramixo artikeltje is door zeer velen gelezen maar reacties blijven eigenlijk uit, verder.
1 reactie kreeg ik wel en dat was zoveel als: "zoek het toch niet in dat soort dingen!"
Natuurlijk zoek ik het allereerst bij goeie duiven, dat schreef ik enkele artikels eerder. Desaniettemin omarm ik dit soort zaken. Er zijn namelijk meer mensen met goede duiven, als je op kleine dingen voordeel kan pakken, win je dus ook. Deze kleine zaken zijn geen MUST maar zijn een PRE.