maandag, december 31, 2012

VRIJEND HET NIEUWE JAAR IN

Er wordt wat afgevreeen in het duivenhok momenteel.
Ze zitten vanaf vanmiddag gekoppeld, 14 koppels, werkelijk allemaal nieuwe samenstellingen.

"De wens is de vader van de gedachte" zegt het spreekwoord.
Ik denk dan ook dat ik leuke koppels heb samengesteld, en wens dat er veel kampioenen uit geboren gaan worden!

We gaan dus gekoppeld het nieuwe jaar in.
Morgen of overmorgen mogen de voedsters samen, dat zijn bestaande koppels dus dat gaat allemaal wat vlotter doorgaans. Die voedsters kunnen beter enkele dagen later leggen dan eerder. Het overleggen van de eitjes doe ik altijd op de dag van het leggen zelf. Lukt dat niet 1-2-3, dan leg ik ze in de kelder en draai ze elke dag 2-3x om en leg ze dan onder bij de voedsters op de juiste datum.

NOG 2 BONNEN VAN MIJ TE VERKRIJGEN: zie toppigeons, 1x te MIDDELHARNIS EN 1x bij de CONCOURSCOMMISSIE HOEKSE WAARD! PAK JE KANS.

Allen veel succes, veel goeds en veel sportief geluk in 2013 gewenst!!